نحوه آزمون درس تحول سازمان استاد نریمانی به همراه سایر توضیحات لازم
..مدیریت تحول،کارشناسی ارشد
به جمع ما خوش آمدید
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

کریمی
ساعت7:59---15 آبان 1391
سلام اگه رمز و پسورد برام ایمیل کنی ممنون میشم .

meisam
ساعت15:30---2 آبان 1391
سلام آقا مهدی

متاسفانه من هم نتونستم دانلود کنم، فکر کنم واقعا مشکل داره
پاسخ:میثم جان سلام. برای چندمین بار دانلود کردم هیچ مشکلی نداشت فقط یادت باشه که فایل رو save as کن و رمز رو هم داشته باش.


پریسا
ساعت8:36---2 آبان 1391
سلام من نتونستم دانلود کنم فکرکنم اشکال داره
پاسخ:با سلام.لینک مورد نظر چک شد. مشکلی نداشت.برای دانلود دوباره اقدام کنید. باتشکر . مدیریت وبلاگ


مهسا
ساعت14:57---1 آبان 1391
ممنون از لطف شما.};-
پاسخ:خواهش میکنم.انجام وظیفه بود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, :: 14:46 :: نويسنده : مهدی هویدا

درباره وبلاگ

اینجا مکانی است جهت تبادل نظر درباره رشته مدیریت تحول واطلاع رسانی علمی جهت دانشجویان رشته مدیریت
آخرین مطالب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 158
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 201315
تعداد مطالب : 261
تعداد نظرات : 148
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 158
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 201315
تعداد مطالب : 261
تعداد نظرات : 148
تعداد آنلاین : 1

-------------

Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

---------------